Blue Water High.

Godefter midda, hur har eran dag sett ut? Min har varit ganska tråkig har kolla på 50 first date den är faktiskt bra det är ett till film tips ;) Det handlar om en tjej som tappar minnet på en natt. Och så är det en kille som blir kär i henne och massa sånt, se den jag lovar att ni kommer gilla den.

Nu sitter jag och har på Barn-kanalen och bloggar samtidigt det är ett pogram som heter blue water high det är faktiskt helt OK :D Mamma kommer hem snart med min Bert Ljung film, som hon har hyrt. Som jag sa tidigare så är jag ett jätte stort fan till Bert ;) Han äger om ni inte visste det!!
jaja, nu ska jag kolla klart på pogramet

ses ella

Bilden är tagen av mig så ta den inte! Tog den när vi var i Tahiland (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0