Det är verkligen..

.. skönt att vara hemma igen!.. Men det har vrit jätte kul at varit borta hela helgen. Jag kommer berätta på ett ungifär hur det såg ut/vad som hände:
Vi åkte med tåget till Falköping. Det tog ungifär 2 timmar. När vi hade kommit fram var det en bild som hämta våra saker och åkte med dom till skolan där vi skulle bo :D Så vi gick till skolan. Vi fick sova i ett klassrum! Fatta vad obekvämt! Det var verkligen obekvämt. Men iaf efter vi hade packatupp våra saker så skulle vi gå till en gymmpa sal. Där vi skulle se några killar spela match. Det var väl så där ;O Efter det gick vi typ och la oss, för vi skulle upp kl: 7 och möta massa lag.

Sen när vi väl kom dit så mötte vi ett lag som hette Ymer. Antingen var det vi som spela dåligt eller så vart det dom som var bra. Men iaf vi fölora båda setten mot dom. Efter dem matchen mötte vi ett lag som hette Majorna VBK dom var jätte bra men vi vann ett sett mot dom och fölora 2 sett. Och den sista matchen mötte vi ett lag som jag inte kommer ihåg vad dom heter ;$, men vi vann ett sett förlora 2.

Men idag mötte vi ett lag som jag tror hette Ljungby :P..och vi vann över dom. Efter det så mötte vi Ymer igen fast det var deras sämre lag vi mötte. Och så vann vi mot dom oxå :D sen mötte vi dom där som jag inte kommer ihåg vad dom heter :p och vann ett sett förlora 2 :(.. Och sen åkte vi hem på kvällen. Förlåt om jag inte berätta allt för er om Falköping men det var typ det viktigaste.. :P

Kram kram ella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0