Fredag.

Godeftermiddag :p kära bloggen, har dan varit bra för er?, som ni kanske vet så har jag varit hemma hela dagen. Det börjar verkligen bli ut tråkande att vara hemma.. blää.. men iaf tror jag kommer till skolan på måndag. Asså shiit vad jag kommer få plugga hela nesta vecka. Usch, asså bli inte sjuk. Det är bara onödigt, du missar massa i skolan och nä du kommer till backa från ditt sjukande så kommer det vara grymt jobbigt att jobba i kapp.. Jag brukar inte vara sjuk så här länge.. Det längsta jag ahr varit sjuk är typ 3 dagar :s och nu har jag varit det i en vecka imorgon, shiit alltså.. ÅÅ, jag bara hosta hela tiden, noot good.. :( Ni kanske har mer kanaler en vad jag har så det blir sekert rolkigar dock men tänk att sitta och kolla på Barnkanalen hela dagarna där alt går i repris.. är det inte specielt kul. Har frågat mamma flera gånger om vi kan skaffa mer kanaler men svaret är alltid;
- Nej, det är onödigt för er ungdommar .. blablabla....
orkar knapt lyssna klart.. skulle inte heller du gör om du hört det 100000 gånger. 

Fick två nya CD-skivor i går eller jaa, en :p glömmde ta kort på dom men det är Britney Spears & Beyonce

Men men.. hoppas att ni har njutit a solen idag :D det ser jätte skönt ut ute idag. Varm och mysigt.. Juste det är Talang idag haha, brukar kolla på det ibland.. om jag har tid eller pallar.. i fredags kunde jag inte för då var jag i FALKÖPING!! AAAA, det var verkligen den bästa helgen på länge tack tjejer :) <3 tusen pussar på er..

Nu ska jag lyssna på NRJ och kolla massa skit..
Hörs i kväll? 
*puss puss* ella 

Om ni inte sett nån av dom så har ni missat något ;).. Dom är så mysiga, så gulliga :p
Min granne Totoro är den bästa..

Kommentarer
Postat av: Lisa

okej:D underbar din då:D?

2009-04-24 @ 17:21:05
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0