Header:

Asså jag kan göra en header åt dig om du vill. Den är gratis men jag gör inte en hel designe..
Kontakt:
[email protected]
och sicka bilder på dig/din kompisar, eller sicka dom bilderna du vill ha och skriv hur du vill ha dom.
Jag gör dom inte i Photoshop jag gör dom i Picasa 3 och det är jätte lätt att hantera och gansk bra ;)
Jag gjorde min header på Picasa 3 och det kan bli ett bätte jobben en så.
Regler:
Du måste ha tillåtelse av den du har foto på.
Du måste beskriva hur du vill ha den. Vilken färg vad det ska stå på den m.m.
Mer ''krav'' har jag inte faktiskt ;)

Så lycka till.. Om ni inte får kontakt via mail/msn så är det bara att höra av sig via komentarer..
Här är några jag redan hjälpt;
    
kilcka på bildern för dom ska bli större.

Kommentarer
Postat av: STUCKHOLMS@

där är ju min , den första (a)

tack så mycket ella (a) <3

2009-05-03 @ 13:21:11
Postat av: Isabel

fin blogg

2009-05-07 @ 20:10:35
URL: http://biography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0