Jag vet att jag är dålig på att uppdatera..

.. eller vad det heter <: Jag har massa anledningar till att jag suger på det men asså jag orkar inte (aa)
Men iaf ska berätta lite mer om dagen istället. Jag åkte till skolan hade ..hm.. juste vi har haft Anti Drog dag i skolan för inte så länge sedan och då var det en tjej som heter Ine som var hos oss och berätta om rökning m.m. Typ tobak och sånt skiit. Men iaf hon kom till backa till oss idag, ganske bra faktiskt då slipper vi matten ^.^
Efter det så hade vi svenska sen sy-slöjd. Lunch efter lunchen så hade vi mentor-timme efter det engelska. Och sist men inte minst NO haha, det är verkligen inte kul! Specielt inte nu för vi ska göra någon sak med Blötdjur. Vi ska forska (?) om det jag ba: BLÄÄ!, först fick jag och Vilma maskar. Men efter jag har fobi mot maskar (mobba inte mig!) så fick vi byta mot blötdjur :D Lite bättre kanske. hihi. Och nu när jag kom hem så hitta jag ett par ill-rosa Convers, och en rosa I <3 NY tröja som mamma köpte när hon var i NY. Jag vet inte om jag ska behålla dom eller inte. Lägger ut bilder lite senare på inlägget och så får ni komentera vad ni tycker ;)

Vet ni jag är jätte glad just nu :D Men lite rese feber baara, jag är emot tåg-resor ;), tycker tåg är läskiga, haha.
Men jag och mina älsklingar ska åka till Falköping med laget snacka om att det ska bli kul!!! Vi kommer vara borta hela helgen och kommer hem 21.00 ungifär på söndagen. Hinner med ett snabbt inlägg i morgon och ett snabbt på söndag när jag kommer hem. Jag mår illa redan nu!, jag mår illa av tåg! Finns inget posetift med det ;) bara att det är sköna stolar. Tror vi ska åka X2 1000, tror dom heter så iaf :s..

NI vet att jag vill ha ånna där snygga sol-brillor som Kenza har? aa, men iaf jag har inte köpt Ray Ban jag har köpt ett par andra som är gansk lika ;) dom är jätte fina och jag är så nöjd med dom! Man blir alltid glad med bra köp. Köpte dom på Mango i VB's K:fem. Kostade 239:- det var faktiskt inte så himla dyrt.

Men nu måste jag dra, måste packa till imorgon för vårat tåg går 16.55 och jag hinner inte packa imorgon ;) Eller jo lite kanske :P Men måste börja idag iaf..
Aja, pussar och en massa kramar ella

här är dom fina rosa sakernaxD Ska jag ha kvar skorna? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0