Kniche's home.

Heej.. Är hos Kniche och väntar på att hon har duchat klart (; Så jag skriver ett snabbt inlägg. Ska sova här idag. Kan nämligen inte sova hemma för målar gubbarna håller på att tapetserar om hos oss. Vi har så att vart 10:nde år gör dom det gratis :D Jag har valt en jätte fin tamet. Den är vit med ett jätte coolt mönster..

Jag tog ett par jätte coola bilder i går på blommer i trädgården med pappas kamer (det är den jag ahr på header). Nu har Kniche duschat färdigt och ska klä på sig. Sen kanske vi ska ut och leka med pinnar haha.. Fif*n vad torr humor jag har-.-
men iaf.. ses sen suckers..

Kramkarm //ella

här är en alla bilder xD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0