090601 - Skansen

Var alltså på Skansen i måndags med klassen. Det var fett kul tog exakt 100 bild xD LOL jaja.... Här får ni se några (a);
Skansen "kart" x)

Tjock kanin? x)

sööt (aa)

NAPPAR!!! Vem har inte lagt sin napp här? JAG HAR JAG HAR!!.. Fast efter några dagar kunde jag inte stå ut mer.. Så mamma fick köpa nya 8DD

Påfågel (aaa) HA!! slå det du (;

En KOSSSSSSA!!!

Vatten fall (:

Wille is KNAS!? hur ofta går man på glas bitar lilla gubben (a)

Vad gulliga ni är som gemför glasbitar x)<33

Fin va? ((xx

Massa gladbitar som låg utanför glas hytten... Konstigt va?XD

Jossa's alla glas bitar dom var fett coola!

Rudis 8DD

Adam (:

älsklingar (aa)

misstolk? xD

Wille ba: Kan jag få åka med? :D Gubbarna: Nej? Hahahaha...

halva klassen (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0