090524 - Vet att det inte blivt något idag...

... Men jag har inte pallat :p Helt seriöst har inget att gör så då har jag inget att skriva om ;) Men men... Jag har varit hemma och varit ute med hunden. Det är typ allt (:

Och imorgon är det skola -.- Orkar inte gå tillbaka dit (: Det är så könt att ha haft 4 dagars ledigt. Vi måste ha det oftare (:
Haha. Imorgon fyller min underbara lilla kusin år Willhelm jag tror han fyller 3 eller 4.. Han är alltså en lite plutt.. Så förmodligen ska vi åka dit ut till Ekerö och fira det lilla monstret (: Ååå. Längtar så mycket efter honom. Han gillar ju mig så mkt också så det bli alltid lika kul att träffa honom. Men efter ett tag så tröttnar man. Jag menar det är inte så himla kul att leka med bilar i 2h och 30 min. En gång när vi lekte råka jag somna i han säng så känner jag att jag fick fruktansvärt onte i magen på bara någon sekund. Så öppnar jag ögonon då har han hoppat på min mage och sitter där och ser så jäkla stolt ut. Jag hade typ ont resten av dagen. Haha!!

Har ni hittat någon fin avslutnings klänning en? :D Jag har hittat min :D Som ni vet har jag radan köpt den och just nu hänger den i min karderon och väntar på att det ska bli den 9 juli :D SOMMARLOV!!! Yees xD

Var nyss och handla med Kakan och fick KLICK :D Har inte kollat igenom hela en har knappt börjat xP Men jag såg att det var några snygga bekinisar där (: Kanske hittar några där jag vill ha istället för någon av dom två från H&M.

BTW: Glömde kameran hemma hos mamma men hämtar den efter skolan i stället ;) Så kanske ni får "Dagen outfit" imorgon (:


Igen tar! (:

Kram Kram //ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0