"Girls just wanna have safe sex"

Det är en tröja från H&M som säljs nu under deras Aids-kampanj.. Och så är det massa olika kändisar som designar kläder till H&M/adis hjälp sak xD Bad/artister är; Katey Perry (?) Tokio Hotel, Robyn, N.E.R.D, Estelle.. Med mera. Vissa tröjor är fina andra inte (; Min favorit hit tills är den som Paulina har köpt
 Grymt fin<3 Bara texten är grymt LOL xD
Menmen.. ska be mamma köpa den till mig imorgon :D

För er som inte vet ska jag träffa Johan Palm imorgon.. Det ska bli jätte kul.. Jag slutar 13.20 och Mällwin halv 2. Så jag åker hem packar lite saker som jag behöver ha med och sen åker jag till Spångastation så jag är nästan framme vid halv två typ (; Och sen åker vi till Barkaby/MediaMarkt iihh! Det ska bli grymt kul :D Hahaha.. Mällwin ska be Johan spänna sin högra arm.. Vrf får ni komma på själva.. :D Och jag ska snacka med Henrik Palm massa mkt.. Han är fett rolig.. Och sen ska ni få en min fina signerade sko imorgon :D Tar med kameran OFC och fottar så det ryker om den (a'' Jaja... xD

Jag vet att jag inte haft den bästa upptateringen den här veckan.. :/ Har inte årkat haha.. :p

MenMen..Godnatt då :D
Kram Kram //ella

Kommentarer
Postat av: hanna

De nya tröjorna från AIDS kampanjen är jättepoplulära :D

2009-05-30 @ 21:01:51
URL: http://hwahlgren.blogg.se/
Postat av: hanna

Nej jag menar alla typ, hela grejen :)

2009-05-31 @ 16:07:02
URL: http://hwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0