Småbarns BOMB!

Länge sedan jag vet.. men asså jaa :P Jag har väl inte pallat.. plus att det inte hänt något specielt i veckan ;) Jag har väl gott i skolan som vanliga barn gör(?) eller.. :p Men asså söndags var bästa dagen.. Har aldrig haft så kul med Jossa, Kniche, Victor, Osval, Rachel, Micke, Wille och Oscar.. Det var så jävla kul.. vi åkte insane och jag fick fan panik ångest i början :s Eller spök huset asså seriöst Senaria och Kniche höll i min ryggsäck så jag ba jag vill inte gå först? Så jag fick hålla om Wille halva vägen.. Och efter spökhuset åkte om Frittfall och jag stälde mig i kön för Extrem och sen när dom hade åkt klart kom dom mot mig och ställde sig brevis mig så såg Suux och Rachel några kompisar så dom ba: kom sett er här brvis mig vi ba okkej ;) så gick vi dit..Och äkta jävla sur kärrin som ba nej ni får ställa er i kön som alla andra. SNACKA OM ATT JAG LACKA PÅ HENNE :s Jäkla ser människa.. Men jag orkar inte berätta allt nu. Ska till Knihe och steka... Ses
Puss Puss //ella

Jag för typ två veckor sen :p

Massa fina småbarn  (a) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0