Helsingborg.

Hejhej sötra små bloggare. Just nu sitter jag vid datorn hos mormor och morfar. Datan är faktiskt otroligt sannb :p jag menar sista jag var här tog det 3000000 år för att komma in på google lixom. (haha). Ska hälsa på mina söta små kusiner senare idag. Dom är så grymt söta alla 3. Ebba, Axel och Konrad ;) dom är så söta. Dom är nästa lika gammal eller det är inte så många år i mellan iaf. Men i veckan har jag inte hunnit blogg för jag har haft grymt mkt att göra hela tiden. Som ni vet har jag legat sjuk i en vecka. Och det är anledningen till att jag ligger efter så jag har fått tag hem och plugg. I tisdags hade jag ett litet för hör på Islam. Det gick faktiskt bra. På tisdagen var det chill inge prov eller sånt. Men massa plugg. Och i onsdags hade jag matte prov också. Det är inget prov man kan göra om prov på som det andra. Juste jag gjorde mitt om prov i tisdags också :p... Men det matte provet gick väl så där. Hoppas jag får G iaf. Sen lånade jag en bok på biblan i skolan som heter KIM 145 (klicka på KIM 145 för att se bild). Den är faktiskt jätte bra. Den är skriven av Anna Vikström. Alltså jag fasna när jag läste baksidan. Det stog;

Frossan och skakningarna satte igång med full kraft, det högg till i bröstet och handen åkte reglexmässigt upp, kände hjärt slagen som rusade. Jag stirrade på den bruna ytterdörren, insåg att jag borde kolla vem som stod där ute i mörkret, och var precis på väg till vardagsrummet när mobilen ringde. Jag kastade mig över köksbordet, kollade displayen. Inget nummer jag kände igen. Tryckte kvickt ljudlöst. Med all sannolikhet personen där ute som ville kolla om jag var hemma! Jag satte mig på köksgolvet. En snyftning letade sig upp ur strupen. Kunde aldrig mardrömmen bara ta slut? 

Kim råkade se något hon inte borde ha sett och kommer ett par farliga personer på spåren, samtidigt som hon kämpar med sin egen panikångest och inte minst, den första omtumlande kärleken.

Inte för jag har läst så mkt av den men den är faktiskt jätte bra. Ett boktips. Men eftersom jag inte har med mig dataorn där jag har alla mina bilder så får ni en google bild (a'

fick inte min twilight igår! :(
puss puss ella

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha , de är typ 1-4 .

2009-05-02 @ 22:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0