Idrotts dag på Spånga IP.

Tjatja.. Idag var klassen 6c, 7 a-b-c, 8 a-b och c på Spånga IP. Det var lite roligare en vad jag väntat men aja.. Det börja med att vi skulle hoppa längd. Jag hoppa typ "för" kort. För jag hoppa för tidigt :s. Det var faktiskt svårt :p  Kameran följde tyvär inte med men om den skulle ha gjort det skulle ni se ett par stycken UNDERBARA bilder! Men iaf andra saken var 100 m, det gick inte heller så bra för jag typ as garva båda gångerna jag sprang.. och efter det var det springa 400 m (alltså runt hela fotbolls-planen) Det gick så där fick kram precis i början men kom i "mål" iaf efter 300000 år (: och sist men inte minst stöta kula. JAg kasta 5 m. Bättre en Jossa för en gångs skull (: I'am STOLT! Hahaha.. 
Efter det åt vi Lunch och sen åkte hem (aa)

När vi kom hem fråga jag Jossa om v skulle göra något så san hon att hon var tvungen att ducha först och det tog jag vet inte hur länge.. Jossa är en seg jävel :p Sen till slut kom hon till mig vi kolla på tv/datan. Efter det ville vi gå ut så vi gick till Donken och lekte tjockisar. Efter det lekte vi ännu mer tjockisar så vi gick till ICA och köpte Maraboo.. lite mer mmm.. i livet :P Sen gick Jossa hem och jag hem. Sen kom Kakan och hämta mig och älsklings brorsan.. Kom hem vid typ 16.00 något sånt.. Lekte lite med min underbara hund.. gick till rummet var inne på datorn och nu sitter jag här igen ;) Juste jag fotta lite också .. Ni får se resultatet senare :p..

BTW Jossa är min Fru.. och jag älskar henne<3

Nu ska jag äta massa god mat :D Ses senare..
Puss puss ella


Vilka ska kolla? xD

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha.. jag suger på kula.. XD , jag svär att vi garvade högst på donken :P :) hehe.. ( du ) <3 33

2009-05-12 @ 21:06:46
Postat av: ella

Hahaha!!, men seriöst vår humor suger!! Men jag älskar den ändå (a) älskar dig gumman XD <333

2009-05-12 @ 21:13:32
URL: http://typellaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0