Jag har fått två tröjor och köpt en sak.

Tja.. Jag har precis kommit hem från "stan" och haft det jätte trevligt. Helt seriöst. Först gick jag och mamma till bibblan och kolla på böcker för mormor gick till deklationen (?) eller vad det heter. Och lämnade in sånt där papper.  (Haha) Sen gick jag och mamma in på Gina Tricot och kom ut med två tröjor till lilla mig xo Sen i på H&M men hitta inget. Sen gick ´vi hem så skulle jag testa min tröja jag fick men så hade jag tagit fel färg och hade köp en svart i stället för en grå. Röd fanns men det var bara i L. Så jag fick gå och byta (suck) på vägen dit hade jag tråkigt och ringde Olivia. Vi prata om masssa skit. Sen gick jag in på glitter och köpte mig en sött litet hårban av något slag.. Lägger ut bilder på linnet, tsöjan och hår saken sen när jag kommer hem...
puss puss ella

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: tack så mkt :) jag kommenterar mkt hos andra bara

2009-05-03 @ 17:37:57
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0