Patrik 1,5.

Hejhej.. Idag som ni vet väntade jag, Kniche och Jossa på några kompisar.. Och sen undrade dom om vi hade pengar va ba: nej?  dom ba: jaha :P, vi ringer när vi ätit färdigt...va ba: VILKEN DISS!? :p men men till slt kom vi dit och så gick vi till Spånga-folkan och hyrde film (a) Det blev som ni kanske fattat Patrik 1,5.. Det var typ andra gången jag såg den.. Den varfaktiskt bra (: ... som vanligt alltså :p men men.... Jaa, så nu sitter jag här och väntar på att Kniche och Jossa ska komma hit.. Dom är nämligen och äter haha.. Sen ska vi ner till sumpan och hyra en till film typ Fredag den 13... Inte för jag kommer kunna se den men aa :p.. aja.. nu kommer dom snart.. måste umgos med familjen innan vi drar plus att vi har besök (a) I'AM SO LOL..
puss puss //ella

Min!!! Tagen av mig! RÖR EJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0