Tillbaka..

Det blev American Pie - Beta House.. Haha.. Fett skabbig den är alltså :pp Det ända den handlar om är sex, eller hur man får en tjej i sängen (okkej, det är typ samma sak men jaa:p) man ba: jaha! det var ju trevligt :p Hahaha.. men den var faktiskt rolig ;)
Nu ska jag sova :p btw ska vara med Jossa imorgon och sen med Kniche på kvällen typp för hon ska till Grönalund imorgon.. Snacka om att jag är avis!.. Men jag ska dit på söndag (aaa) Det är sån här skola-polis sak :p en belöning för vi stått där ett år.. kanske :p Men men.. Kameran hänger iaf med då...
God natt //ella

Ofc you doo.. Det gör alla (aa)

älskar er..

Kniche du är halva mitt hjärt! <3

Jossa du är min andra halva! <3

Lyssna på den här låten den äger;

Tokio Hotel - Hilf mir fliegen <33


Kommentarer
Postat av: Josefine :)

Fett kul da asså. Synd att vi kmmer splittras med dom andra i sjuan. :( men vi får fortsätta umgås ändå,! :)<3

2009-05-15 @ 23:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0