Tjooo tjoo..

VAd har ni gjort i detta tråkiga väder? Jag menar dethar regnat hela dagen -.- apa tråkigt ;) Men jag gick upp halv tio.. Klädde på mig käka frukost med den lilla familjen.. Sen åkte vi ut till skogen med tjockishunden. Sen när vi kom hem hade jag inget så jag satt mg och spela kort med min brorsa (: Jätte kul.. -.- van varje gång (a) Haahaa.. Sen åkte vi och handlade och köpte en ny bok till mig som hete "Deluxe" och den handlar om;

"Året är 1899 och på Manhattan lever den unga, vackra och mycket omsvärmade Elizabeth Hollan. Med sin familjs god rykte att tänka på tvingas hon välja mellan sin familjeplikter och den sanna kärleken - den förbjudna kärleken. Men så en dag händer något tragiskt, flickan vars lyxiga leverne livat upp stadens skvallersidor drunknar i Hudsonflodens strömvirvlar. Förgävens söker man efter hennes kropp utan att hitta den. Begravningen äger rum samma dag som hon skulle ha stått brud. Hela societeten sörjer hennes dör, men kanske fanns det de som hade allt att vinna på att Elizabeth försvann..."

"Deluxe handlar om hemligeter och svek, kärlek och hat. För i en värld av lyx och bedrägeri lever några ungdomar farligt skandalösa liv."

Det var typ det som stog på bakidan det värkar faktist ganska bra (; Jaja... Ska kolla på film med hela familjen (: Blir väl någon rolig/bra :p

Kram Kram //ella

Bilden blev inte störren en så där
(suck) men jaja.. det är inte mitt fel att google inte har bra bilder
BTW: jag har glömt min kamera hos

Den här?

eller?

Vilken är snyggast? Gillar båda :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

nr 2

2009-05-25 @ 22:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0