Var med Mällwwiin idag.

Goddag (aa) haha.. Idag var jag i skolan (som vanligt) haha!.. Och fick tillbaka mitt svenska "prov"  ddet "högsta" man kunde få var 9 och jag fick 8,5 och det var bara för jag hade skrivit en lite bokstav för mkt.. Man baa succkk. Sen fick vi också tillbaka engelska omprovet som jag gjorde igår. Det var skiit dåligt man skulle ha 35 för att få ett V och jag fick 31
-_-... Jaaja.. Sen när vi skulle åka hem träffa jag Mälwiin och satt och snacka skiit.. Sen gick vi hem till mig snacka om BDB Johan Palm.. Och hur vi ska göra i vecka för då har han signeringar (?) i Södertälje, Täby och Barkaby. Det ska bli såå kul.. Men iaf sen gick vi ut till parken och lekte med kamera och fick massa fina bilder.. Lägger inte upp alla för då kommer hon DÖDA mig (:  Så nu blir det bild storm;



Jaa, i like my ass (aa)

Mällwin fotttta fiiinaast! (:

I'am so hot.. eller inte :p

fattar inte vrf jag gillar denna bild den är bara så fin :p

mina skoor!

en maskros :p.. fattar inte vrf det heter "maskROS" den är ju ens inte fin :s haha..

masfuul.. med färg.. :D

© By: Elsa André Hammar och Emelina Lorentzon.. Så om jag ser NÅGON av dessa bilder hos någon.. är det synd om den personen..

Btw: Mälwiin om du vill ha dom andra bilderna så skriv bara på msn..

puss puss ella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0